Uttråkad = tänar

Hade ju egenligen tänkt att ha vilodag från träningen men efter jag vart klar i tvätt stugen va jag så uttråkad så jag ställde mig på crosstriner ett tag. Det blev 30 min på ctn CTn 15 min olika styrke övningar och 15 min stretch. Så nu är man svettig och trött.
 
Får väl ta och uppdatera dagens mat och motion nu då.
Frukost: vanilj/blåbärs shake 210 kcal
Lunch: hallon shake 210 kcal
Middag: grönsakssoppa och ost knäcke 460 kcal
Efter träningen: köttbullar och mjölk (fråga min inte varför det blev de, men gott va det) 310 kcal
Totalt: 1190 kcal idag, vilket blev ganska högt men jag har både prommenerat  plus tränat annat så kaloriunderskottet idag blir 1400 kcal. Tipp topp helt enkelt. 
 
Så nu blir det duschen och sen film mys med sambon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0