Skärpning!!

Ja nu får jag bli bättre på att skriva här på bloggen, speciellt om det som den va till för sen om det inte blir så mycket annat det spelar ingen roll. men från och med nu så ska jag skriva upp mat och träning. Får se hur det blir med vägningen i morgon, vågen verkar inte fungera. 
 
Natten har inte varit rolig för vår del. Vi gick och la oss vid halv 11 tiden då vaknade stumpan och fick komma och mysa lite i vår säng, så vid halv tolv fick hon gå tillbaka till sin säng och vi släckte och somnade. 00.07 började de stumpan vaknade skrek helt hysterisk så jag fick plocka upp henne för att trösta, det brukar räcka med lite klapp på rumpan och in med tutten men inte denna gången, hon börjar hosta och hon hostar och hostar och hostar till slut kräks hon över hela mig på sin egen pyjamas  och på sovrumsmattan, så det va bara till att svabba av henne i i ny pyjamas och bädda ner henne igen ( som tur är så kräktes hon bara 1 gång och somnade nästan på direktren ) jag däremot fick hoppa in i duschen för jag va tävkt i spya, sen försökte jag städa mattan och skjölde upp stumpan och min pyjamas sen gick jag och la mig framåt 1 halv 2. Men kunde jag somna? nej nej kollade sista gången på klockan 04.17. Jippie. vaknade när sambon väckarklocka ringde kvart i 6 somnade om vaknade igen vid 20 över 6 gick då upp och gjorde välling till stumpan, tog henne till vår säng matade somnade om vid 7 och kl halv 9 fick jag är jättestor blöt puss av stumpan, mysan. Vi låg och myste 30 min ungefär sen så jag steg upp, gick på toa och skulle gå och hämta stumpan men då sov hon igen och hade brett ut sig över hela säng. 
 Så nu sitter man här, lagom seg och väntar på att stumpan ska vakna efter frukost sovet så vi kan äta lunch och ta en prommenad i solen, dum som jag va så vilade jag inte nu när hon sov utan jag hade 1000 grejer jag skulle göra, jaja vila får man göra när man blir gammal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0