Skrutt med

Jag hade hoppats på att jag skulle nått mitt första delmål på fredag nästa vecka (1 mars) men det verkar inte bli så, om jag nu inte mirakulöst går ner 3 kg på en vecka men det tror jag ju inte kommer hända. Jaja får väl hoppas att man lyckas komma ner till 70 innan mars är slut. Mål nr tre är iaf 68 kg (vikt innan graviditet) till min födelsedag Vilket är om 9 veckor idag. 6,5 kg på 9 veckor är väl inte helt orimligt. 
 
Jag har iaf blivit en riktigt varmakoppen tant på senaste, Hur gott är det inte och innehåller typ bara 100 kalorier (iband mindre) per kopp. Gott på kvällen när man tränat duschat och myst ner sig i soffan. Såg när jag var och handlade sist att det fanns efterrätts varmakoppen med typ äpple/kanel och jordgubb/vanilj så de ska inhandlas nästa gång (orkade inte bära med mig en massa när jag va ute med barnvagnen sist)
 
Idag kommer mini hit med, vi ses allt för sällan, men det blir så ibland, jag har blivit mamma, hon har skaffat pojkvän, nytt jobb och flyttat 4 mil från stan så det är svårt att få ihop schemat med henne. Tur att vi är så bra vänner att vi inte behöver ses varje dag utan att det kan gå några veckor untan att man hört av sig men allt är precis som vanligt ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0