Sitcom tisdag.

Kan det bli bättre? min älskade sitcom tisdag är tillbaka, dagen har varit kanon jämfört med igår kväll och inatt. Stumpan vägrade somna, krånglade i över två timmar innan jag lyckades vagga henne till söms. Natten blev inte mycket bättre hon sov till strax efter tolv, sen va det gnäll igen, hon fick ligga i vår säng men där krånglade hon bara runt och sparkades å krafsade, men hon skrek iaf inte hysteriskt som när hon fick ligga i sin säng. Vid klockan fyra hade jag fortfarande inte somnat om, och sambon som vaknat och somnat om femtielva gånger gav upp och tog upp henne, så fick hon välling och sen evid fem somnade hon igen. Så sen fick jag sova enda till kvart över sex (jippie) men vi steg inte upp då utan låg och myste (eller jag försökte och stumpa krånglade). Halv åtta steg vi upp stumpan fick frukost och jag drack en kopp grönt te och sen citron vatten, sen så trampade jag 20 min på min ct (har hört att det är bra att träna innan frukost) sen så blev det kokt ägg keso och banan frukost nam nam. 
Så fick stumpan sova förmiddag och jag grejjade lite i köket, när hon sen vakande fick hon lunch sen så gav vi oss ut på prommenad i solskenet men vi kom inte långt innan min mamma ringde och frågade om vi vill gå på bokrean, så vi vände tillbaka för att möta upp henne. Vi gick väl runt i en timme ungefär sen va vi kissenödiga och kaffe sugna så det en liten fika, efter det så skulle jag gå och köpa batterier till min köksvåg men det fanns inte så jag kom bara hem med grönsaker (?) istället. 
Kände mig lite mat pepp när jag kom hem så medans fiskgratängen stog i ugnen så gjorde jag soppa tills i morgon, vegetarisk men linser, rödcurry och kokosmjölk. Så det blir det i morgon och självklart pannkakor med..=)
 
Stumpan somnade duktigt ikväll så det blev 40 min på ct och ca 20 min gummibandsstyrka mm. Efteråt blev ägg och keso med jordgubbar, 
 
Nu tv mys!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0