Tillbaka på rätt väg

Så nu efter några veckor frånvaro med kalas sjukdommar och extra ätande så börjar jag på ny kula, eller rättare sagt jag börjar om efter en helg med en massa syndande, hämt mat och fika. 
Jag slutade med mina shakes eftersom jag blev kanon dålig svimmade och trodde jag skulle dö pga av att jag förmodligen inte tålde mina nya p-piller, så en vecka där så levde jag mest på nyponsoppa och riskakaor med smör sen så va det pappas födelsedag så det blev två kalas med massa god mat och dricka. Trodde efter dom veckorna att jag skulle gått upp igen men som tur va så hade jag gått ner men bara 100g men som sagt ner istället för upp. Så nu har jag börjat räkna kalorier på heltid plus att jag lagt in en ätar dag eftersom jag ligger på stort minus på veckorna äter jag ungefär alla kalorier som jag förbrukat den dagen jag har som ätar dag och hamnar ändå på -7000  kalorier i veckan (-7000 kalorier/vecka = ca -1kg/vecka).
När jag vägde mig i fredags hade jag gått ner totalt 5,7 kg på 6 veckor vilket då är 1kg i veckan ( då räknar jag inte med min sjuk vecka ) helt toppen bra tycker jag och hoppas att jag kan fortsätta på samma spår. Om jag fortsätter gå ner 1kg i veckan så är jag snart i mål, och definitivt i mål till stumpan ettårsdag ( som var tanken från början )
 
Eftersom vi var och fixade min laptop igår så kommer jag nog uppdatera mycket mer nu, blir aldrig att jag lånar sambons dator ( mer än till att betala räkningar ) och blogga på mobilen är bara krångligt..
 
Så nu är det dags att gå på veckans första träningspass som blir mamma bebis gympa mys och sen eftersom sambon är ledig ska vi gå och bada i eftermiddag ännu mera mys, sen ikväll är det CSI NY x2 så då blir det mys i soffan. Måndagar är helt enkelt en enda lång mys dag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0