Äntligen

Så somnade den lilla damen äntligen, bara en och en halv timme senare än vanligt. Trodde hon skulle vara trött efter badet och somna tidigt men icke då. De va jätte skönt att bada iallafall man blir så härligt seg efteråt. Sen så va ju tanken att jag skulle ha gått på styrke gympa nu på kvällen men det jag fick ingen plats, så istället tränande jag en sväng på min crosstrainer plus lite styrke övningar så jag känner mig duktig nu ändå. Sambon bowlar så man får hela soffan och tvdosan för sig själv. Ska hoppa in i duschen strax och sen blir det CSI NY i pyjamas och hemgjord frozen yoghurt med hallon, nom nom. Tänkte att det vore på sin plats att skriva upp dagens mat nu då.
 
Frukost: choklad shake 210 kcal
Lunch: varmkoppen broccoli/blomkål 75 kcal
Middag: kyckling wok med nudlar 620 kcal
Efter träningen: tortilla chips (why??) 235 kcal
Kvälls mums: frozen yoghurt med hallon 100 kcal
Totalt: 1240 kcal
 
Och med lite bad, prommenad, hushållsarbete och hemma träning så blir mitt kaloriunderskott 1600 kcal (enligt min app). tänk då om man hade hoppat över dom där tortilla chipsen ojojoj vad bra det hade varit. Men jag är så nöjd ändå. Tror jag ska lyxa med en hemgjord fralla till min "glass" för jag är lite små hungrig och jag kan inte gå och lägga mig hungrig sen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0