Äcklig helg

Usch vad jag har ätit dåligt i helgen. Fredagen började med lite shopping och sen vart vi hungriga så det blev en stöd burgare på mcd och en glass. Sen på kvällen åt vi tacos som planerat men efter va det film mys och lite chips. Sen igår vart det shopping igen då med mamma och pappa med så då blev det fika på stan jag åt en pasta sallad med kyckling och en halv kaka. Eftersom vi åt lunch ganska sen så va vi inte så hungriga på kvällen men kände att äta nått det måste vi så då blev det pannkakor snabbt´och lätt. Senare på kvällen vart vi inbjudna till grannen på melodifestival mys och dom hade ju inte sparat på godsakerna, det fanns chips och dip, ostbågar, chilinötter och choklad, och tro fan att jag åt utav allt, jag kan bara inte stå emot när det är mitt framför ögonen på mig. 
Idag så är sambon iväg på match i karlshamn så jag och stumpan ska snart prommenera bort till mina föräldrar men först förbi affären för att inhandla frukt sallad och annat nyttigt, för jag vet att det säkert blir både fika och mat hos mamma och pappa (det blir det alltid) så på måndag blir det nya tag på dieten. Jag ska börja äta mer protein och öka på träningen..
 
3kg till delmål 1.
7kg till delmål 2.
11kg till delmål 3.
15kg till dröm vikten men jag blir lycklig om jag gått ner 12kg till midsommar (stumpans 1årsdag)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0