Dåligt

Dåligt med uppdatering dom senaste dagarna men det har varit lite kämpigt med stumpan och hennes tandsprickning. Har knappt fått sova på nätterna och hon har varit väldigt ledsen. Sen så har jag pajjat min vänstra handled(igen) så det har varit dåligt på prommenad och tränings fronten. Igår fuskade jag rejält. fika och mat hos mamma och pappa. Shame on me!! Men idag blir det nya tag. Inget onödigt ätande, vi ska strax gå och bada och ikväll blir det hårdträning. 
Sen så tror jag att jag ska hålla mig ifrån vågen några veckor och bara mäta mig för viktminskningen går långsamt men cm försvinner. Så jag ska försöka stirra mig blind på vågen och fokusera på maten och träningen istället. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0