Kväll igen.

Känner mig duktig idag. Prommenerade en och en halv timme på förmiddagen. Tänkte hoppa över träningen för jag skulle gå själv men jag gick ändå så det blev en halvtimmes prommenad till plus en timme gympa. Handlat, städat, diska och lagat mat. Klapp på axeln. Så nu dricker jag en shake och ska strax hoppa in i duschen. Har kommit på att det är mycket godare att blanda hälften blåbär/vanij shake med hälften hallon shake. Så till dagens mat.
 
Frukost: blåbär/vanilj/hallon shake 210 kcal
Lunch: grönsakssoppa 260 kcal
Middag: kyckling med het broccolipure och kokoscreme 640 kcal 
Efter träningen: blåbär/vanilj/hallon shake 210 kcal
Totalt: 1320 kcal Ett ganska högt kalori intag idag men enligt min app så ligger ändå kaloriundetskottet på 1690 kcal. Låter ganska mycket tycker jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0